donaldslang.reismee.nl

Ei, ei, ei, we zijn zo blij


‘Donald, Donald, hoe was jouw paasfeest?’ Ik hoor het je denken. Niet verwonderlijk natuurlijk, want ik beleef altijd de wildste avonturen. Dus ik begrijp dat je ongeduldig het puntje van je stoel hebt opgezocht. #komtiedanhe

Wat kan ik zeggen. Pasen bij de fam stond in het teken van eieren, eieren en nog eens eieren. Voor een avontuurlijk paasfeest bleek ik hier verkeerd te hebben aangebeld. Maar aanschuiven bij het brood en ei-fest-ei-n (ja ik deed het weer) was eigenlijk best prima. #diksteslangooit

Eieren dus. En mensen die de eieren kwamen opsnaaien of zoeken. Of in omgekeerde volgorde allebei deden #snapjehemnog. Soms had het bezoek zelfs ook eieren verstopt. En zo was de cirkel dan weer rond. En die kinderen maar zoeken. En vinden. Hier poseer ik met de tiener en haar vangst op dag 1. #blijei

Verder natuurlijk uitgebreid aan tafel in de ochtend of middag. Met eieren. En croissantjes. En meer van dat al. Oma erbij. #niksmeeraandoen

Ondertussen weer beetje lopen te poseren op paasdag 2. Hele berg kinderen erbij en ‘eeeeiiii’ zeggen. Krijg je gezellige kiekjes van.

Toen de polonaise begon was ik persoonlijk de draad een beetje kwijt. Maar het volkje kon mij gelukkig fijn als draad gebruiken. Ik ben ook werkelijk van alle markten thuis. En doe nergens moeilijk over.#flexibelalseenadder

Al met al een heel kneuterig gebeuren allemaal dat paasfeest hier. Best wel prima. De avonturen doen we dan maar gewoon op werkdagen. #ikhebtochookweekend

Reacties

Reacties

Marinus

Heel leuk Auri, ik ben trouwens Misha!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!