donaldslang.reismee.nl

Sisssster ssslumberparty


Jawel hoor jongens. Hebben jullie me gemisssst? Ben ik gewoon weer op logeer vakantie bij de fam! En dat met Pasen! Dat wordt geh-ei-d een feestje. Ja ik deed een ei-grapje. En hij was matig. #ffinkomen


Dit keer geen baguettes met brie. En geen bergtoppen met sneeuw. Maar wel een lijpe #slumberparty van de tiener. Hele club met sissssters in da house.


Dus wat doe je dan? Beetje poseren met die dames. Hier zeggen ze allemaal ‘slaaaaaaaaang’. Speciaal voor mij dus. #nice #zohoorthet

Heb een beetje zitten aanschouwen hoe de ladies paper duckies zaten te tekenen, knippen en plakken. Hele outfits en accessoire bundels werden er gefabriceerd voor hun zelf geknutselde beestjes. Lekker crea dames! Jammer dat ik geen armen heb. Anders had ik ook wat paper geduckt.

Verder natuurlijk de obligate doch oergezellige filmavond. Alle meisjes op een bankie. Snacks. Kleedje erbij. En hun favoriete slang natuurlijk. Kom maar door met die #cinema.


De tiktok workshop, het winkelen en de oreo mug cake bakkerij hebben de gevoelige plaat niet gehaald. Maar deze jonge vrouwen zijn all out gegaan, vertel ik je. Ondertussen heb ik wat liggen zappen. Je kunt niet overal bij zijn immers. Zo beslangrijk ben ik nou ook weer niet.


Ze zeggen dat ze hebben geslapen trouwens …ik was erbij… ik heb zelf in elk geval geen oog dicht gedaan. Vanavond maar vroeg aan de beauty sssleep en dan morgen paasontbijten. Ik zou wel een #paashaasje lusten. En dan niet van chocola…

Reacties

Reacties

Marieke

Hi Donald
Jeetje wat heb je een avontuur met die meiden gehad. Ik zal graag eens bij je in de leer willen. Jij bent nu beter op de hoogte van alle (Beauty)trends dan ik ...
Toevallig ken ik een van die meiden en die heeft enorm van je genoten!! Fijn paasweekend Donald! Ga zo door met je blog.

Auri

Hey Donald! Kijk jij die serie ook???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!