donaldslang.reismee.nl

Donald Duck heeft niks op mij (qua dingen met water)

Oui Oui c'est moi, Donald. Ja jongens, ik voeg slangzaam de lokale taal toe aan mijn lispeltong. #joiedevivre #jepensedoncjesuis en dat soort dingen.

Goed nieuws hier vanuit de bergen. Alle kinderen zijn weer op de been! Koortsvrij opgestaan en zowaar gebleven gedurende de dag. Direct plezier van gehad, want ik mocht lekker poseren met de nieuwste knuffelvrienden van de tiener: Chammy en Visconti. #themorethemerrier #jaikspreekookengels

Drie gezonde mini Stokkertjes betekende dat we inderdaad met la famille en route konden vandaag! Hebben ze een leuk wandeltochtje voor uitgekozen. Stond 'gemiddeld' bij qua zwaarte; in een uurtje heen en terug. Klonk als goed te doen, dus ik mocht mee! #jeej

Dat hebben ze geweten. Gna gna gna. Ik moest natuurlijk echt overal mee op de gevoelige plaat.

Hier ben ik op een steen bij een kabbelend beekje. Echt slay.

Pittig tochtje hoor en allemaal opwaarts klimgeitgedoe. Maar ze hebben zich er noestig doorheen geslagen. Onderweg zoveel moois te bekijken, gelukkig, dat leidt toch af. De tiener heeft me goed op sleeptouw genomen en alles laten zien.

'Kijk Donald een boom, ga maar klimmen.' kan helemaal niet. Ik ben een knuffel. Maar leuk geprobeerd wel.

Ff selfie samen. #peace

Samen kijkend naar het stromende water overdenken wij ons bestaan. En de spreekbeurt die we na de vakantie moeten gaan voorbereiden.

Is dat wat ik denk dat het is?

Jup, meer water.

Korte picknick op grote hoogte. #boslunch

De route was wel een tikkie langer. Bijna drie keer langer. Maar oprecht bikkels van kinderen die van Stokkers. Beetje geklaag af en toe. Zou ik ook doen als ik zulke korte beentjes had. Als ik überhaupt benen had, zou ik waarschijnlijk al in dramatisch gehuil uitgebarsten zijn in deze omstandigheden. Blij dat ze me overal heen gedragen hebben. #blessed #ikhebookvakantie

Check de beloning op het eind dan! Ik wil niet lopen flexen, maar welke knuffelslang kan nou zeggen dat hij onderaan een waterval heeft liggen chillen? #dogochasingwaterfalls!

Zo'n gaaf gezicht en zoveel water. Lekker ff een selfie enzo gedaan voor m'n matties op de Korf.

En zo kwam er al gauw weer een eind aan de middag. Ik ga even bijkomen van deze spannende dag. Vanavond droom ik over klaterend water. Als ik later groot ben, word ik een waterslang. #eerstffmndiplomahalen #kanookbeginnenalstuinslang




Reacties

Reacties

auri

hoi?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!