donaldslang.reismee.nl

De vlucht voor de regen

Dag luitjes. Jullie dachten misschien: waar is Donald, onze anders altijd zo spraakzame slang. Het klopt. Ik was wat stil.

Waarom, vraag je?

Kijk, afgelopen donderdag was de moeder jarig en is de fam naar Genève getoert als een soortement van bijzonder uitje ofzo. Hadden ze geen zin om me mee te slepen. Ik snap dat wel. Ik ben wat aan de omvangrijke kant. Ik heb dus lekker genetflixt in de chalet die hele dag. Niet zo foto- en blog waardig. Slanguit op de bank met een glaasje prik en een sjippie. #rustahg

En de dag erna hadden ze het ineens op de heupen. Zie foto hierboven ook.

Paar drupjes regen en hup direct heel die vakantiestemming door de afvoer. Of nou ja, paar drupjes, het kwam eigenlijk met liters tegelijk de lucht uit. En omdat alles tijdelijk gesloten was, was in het huisje rondhangen eigenlijk de enige optie. Dat had ik de dag ervoor al gedaan, dus ik sloot me bij de fam aan: let's go home.

Zo gezegd zo gedaan hoor. Heel die inboedel weer hup de Skoda in en gaan met die blauwe bolide. Bergjes op en af. Lekker hard op de Duitse snelweg. Burgertje happen op langs de route. En door.

Middernacht thuis en slapen. Vandaag beetje gechilled. Morgen doen we nog een avontuurtje! Stay tuned.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!