donaldslang.reismee.nl

Suikerzoete zelfliefde dag

Lekker dagje gehad met m'n sisssster Auri. Begonnen met een skincare routine om alle dode huidcelletjes een schop onder de billen de geven. #vervellenisvoornerds #babyzachtslangenhuidje

Wat een pro ook die chica. Met allemaal speciale tools en dode zee mineralen in een tube voelde ik me als in een spa. Ze deed natuurlijk zelf ook lekker mee.

Paar van die oogrelaxdingen op en mij hoor je niet meer hoor. #genieten #flowerpower

Vanalles geleerd ook over hoe je goed voor je velletje zorgt. Ik overweeg een eigen insta kanaal te starten onder de naam @boa_instructor met allemaal zinvolle feitjes over huidverzorging. Heb ik Auri wel nodig als hotline. Ik hoop op een slangdurige samenwerking.

Nadat we enorm lief voor onszelf waren geweest, ook nog een mochi geknabbeld samen. Je kan maar beter met zoetigheid je zelfliefde routine afsluiten. #giftandenpoetsenvanavond

Over zoetigheid gesproken! Vonden we gewoon een pak Oreo ijstaart mix in de kast die gewoon stond te roepen om gemaakt te worden. #irresistible

Wij dus aan de smelt (van boter).

En de mix (van melk en iets van poeder).

En de insmeer (van de springvorm). Bleek achteraf compleet zinloos. Kon gewoon op een bord. Maar daar hebben we het niet meer over. #chefssecret

Even proeven. #ikzouweleenbonbonnetjelusten


En tot slot hop de vriezert in. Vanavond hebben we een toetje!

Nog ff tussendoor klein verkleedpartijtje gedaan om de simpele reden dat dat kon. #slancula

De vader was ondertussen het slangharige gazon aan het kortwieken. Heb ik even bij rondgehangen. Het was toch lekker weer enzo.

En later mijn ogen uitgekeken op een ritje door de wasstraat!

Ff #schuimparty selfie.

Na al dat bergtouren en avonturieren was de Skoda niet bepaald skoonda. Dus dat hebben we ff gefixt.

Nu durf ik me er wel weer met enige trots in te laten vervoeren. En kan ik met een gerust hart dinsdag terug naar school gereden worden. #kijknaardieshine

Tot zover luitjes. Ik ga ijstaart eten!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!