donaldslang.reismee.nl

Blikjes makreel en wijds wegkijken

Lekker geslapen vannacht joh in een echt bed! #aanradertje Ik voel me zo uitgeslapen als een kronkelende adder in een lenteweide. Ik deed mijn ogen open, keek naar buiten en hot damn, wat een uitzicht jongens. Als er geen wolken voor lopen rond te hangen zijn die bergen nog indrukwekkender.

Vandaag eerst gewerkt aan de inwendige mens (of slang) bij zo'n hele grote supermarkt in de buurt. Of nou ja, in de buurt… 40 minuten rijden, maar dan heb je ook wat he. Ik weet niet hoeveel hectare voedsel. Ook een of ander nostalgisch blikje vis voor die vader. Stapels makreel met eskebes of iets dergelijks zijn ingeladen. Er is sowieso goed bijgedragen aan de economie van Frankrijk door de fam!

Verder eens even goed verdiept in wat hier allemaal wel en niet kan. Conclusie is dat we een beetje in het tussenseizoen op vakantie zijn. Geen zomer, geen ski-fanaten. Dus veel zogenaamde 'must sees' zijn tijdelijk gesloten. #jammer #niksgeenijsgrotdus

Het opstaan (in alle rust) en boodschappen doen had al zo'n groot deel van de dag opgegeten dat we aan het einde van de dag alleen nog een korte wandeling op de berg hebben gemaakt. Zonder de tiener. Die was opeens soort van ziek en is onder een dekentje thuis gebleven. Met de rest van de club even wat panoramaatjes gedaan wel. Hij is niet groot, maar zo is ie wel heel klein die kleuter? #remi #thehillsarealive

Beetje van het uitzicht genoten nog vanaf het terras. Fotootje de moi. Fotootje van la vue staat bovenaan al.

Ff relaxen met een wijntje en een kaasje nu. When in France. Na de vakantie maar weer #afslangken

A bientot en alles!

Miny

Hoi slangenbeest, hopelijk is Auri weer beter en kan ze je weer meenemen bij een volgend uitje. Geniet maar van het mooie franse land.