donaldslang.reismee.nl

Mont Slanc

Ja zeker lieve mensen. We zijn in Chamonix Frankrijk aan de voet van de Mont Blanc. Zware natuurkrachten hier. Sneeuwachtige toppen, wilde boompartijen, stroompjes met dikke keien erin en dat je oren de hele tijd ploppen van de hoogteverschillen. Dat soort toestanden. Echt wel mooi hoor. Zelfs voor zo'n wild dier als ik. Ik kijk er met veel beslangstelling naar.

Als familie verwerken we nog even de uitputtingsslag van de afgelopen nacht. Ook vanuit de kofferbak hard afzien, zo'n nacht doorreizen. Geen files, geen tienduizend plaspauzes, maar ook weinig tot geen slaap. 6 uitgespeelde individuen hierzo. We redden wat er te redden valt met Pokémon Go en chips en Capri sun etc. #bijtanken

5.30 aangekomen. Dag begonnen. No way dat de 3 junior Stokkers nog het bed in wilden. De dag duurt al even kortom….

Lokale supermarkt bezocht voor brie en wijn enzo. Ook nuttige dingen zoals water #gaap en appelsap #boring. Ik heb me vast tegoed gedaan aan de locale delicatesse. Retteketet une Baguette. De tiener rijmt daar ook nog iets met toilet en buikvet op. #zovolwassenzobeleefd.


In de middag toen de zon scheen eens even wat natuurschoon van dichtbij opgesnoven.

Lekker weertje, leuk watertje. En al die bergen hè, onbehoorlijk bijna.


In het huisje nog even woorden gehad met zo'n Pokémon. Wat een aansteller is dat. Hij mag me duidelijk niet omdat ik groter ben. Maar wij slangen moeten echt samen optrekken man. Was een beetje een druktemaker deze. Misschien draait ie nog bij, met z'n waterstraal of whatever.

En nu gewoon even niks. Eigenlijk nu al zin in bedtijd. Misschien nog even een spelletje quixx of yahtzee straks. Om de grijze cellen te activeren.

Tot morgen luitjes. #peaceout #gaechtgenadeloosuitslapen

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!