donaldslang.reismee.nl

We ssssssijn er bijna

Dag 2 in huize Stokkers. Niet gek op zich. Beetje op bed gehangen halve dag. Nieuwe vriend gemaakt. Zwart witte knuffelkater Oreo. Echt een brother from another mother man. Wat een dude.

Verder natuurlijk hard inpakken enzo. De tiener ging nog even naar de stad voor nieuwe outfits. Iets met #vakantie en #uitallesgegroeid ofzo. Anyways. Kwam wel met leuke spullen thuis. Zal wel af en toe een kiekje met haar nemen in een nieuwe look. Wel jammer dat ik niet mee mocht trouwens, maar die moeder zat er geloof ik niet zo op te wachten. Ik weet niet waarom. Ik ben normaliter heel rustig en leuk.

Later vandaag mezelf rondom de koffers gedrapeerd zodat ze me niet vergeten. Kan ik er echt niet bij hebben ook. Hele week alleen hier. Ondanks dat Oreo gewoon thuis blijft natuurlijk.

Verder waren er pannenkoeken vlak voordat de nachtelijke reis van start zou gaan. Jammer dat ik alleen maar muizen enzo lust. Maar zag er wel lekker uit.


Ff wat looks uitgeprobeerd maar lijkt erop dat het ook in Frankrijk herfstweer wordt. Waarschijnlijk niet nodig.


Nu onderweg naar La France. Lekker in de kofferbak tussen alle koffers en tassen. #sisssnessclass. Ruik ik daar groene ranja en stroopwafels?


Morgen een update uit het land van de stinkkaas! #keepyouposted #sssssstikprobeerteslapenonderweg #bonnuit

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!